Paslaugos

 Patirtis vedant buhalterinę apskaitą skirtingo dydžio bei profilio įmonėms leidžia pritaikyti buhalterinę apskaitą taip, kad ji maksimaliai atitiktų tiek mažos, tiek vidutinės įmonės poreikius. Įmonės ar fizinio asmens apskaita turi būti tvarkoma kruopščiai, operatyviai ir atsakingai. Ataskaitos tvarkingos, atitinkančios įmonės poreikius ir laiku pateiktos, kad neprarasti gero vardo ir valstybės institucijų pasitikėjimo.

 Bendravimas vyksta patogiausiu būdu klientui: pirminiai apskaitos dokumentai gali būti pateikiami elektroniniu būdu, klientas pats gali atvežti dokumentus suderintu laiku arba galiu atvykti dokumentų pasiimti iš kliento biuro.

 Teikiu tokias apskaitos paslaugas:

 Pilna buhalterinė apskaita:

  • pirkimų ir pardavimų dokumentų registravimas;
  • kasos ir banko dokumentų registravimas;
  • avanso apyskaitų sudarymas ir registravimas;
  • ilgalaikio turto apskaita ir nusidėvėjimo skaičiavimas;
  • darbo užmokesčio, atostoginių ir kitų išmokų darbuotojams skaičiavimas ir įtraukimas į apskaitą, priėmimas, atleidimas iš darbo bei  pažymų išdavimas;
  • apskaitos registrų ir ataskaitų vadovams sudarymas;
  • deklaracijų ir dokumentų  paruošimas bei teikimas VMI, RC, Sodrai, Statistikos departamentui ir kt.;
  • dokumentų susegimas ir paruošimas archyvavimui;
  • konsultacijos mokamų mokesčių klausimais ir kt.

    Apleistos buhalterijos tvarkymas:
     
  • suvestų apskaitos įrašų patikrinimas;
  • nesuvestų dokumentų įtraukimas į apskaitą;
  • reikalingų ataskaitų ir deklaracijų paruošimas;
  • dokumentų susegimas ir paruošimas archyvavimui.